Contact opnemen of
afspraak maken?

Bel gerust, mail of kom binnen in onze gezellige salon aan de Kerkstraat 7 in Soest.

Ons telefoonnummer is 035 – 588 52 45
Bereikbaar via mailadres klantenservice@salonwecare.nl

Online reserveren

 

Ook buiten openingstijden eenvoudig een behandeling aanvragen!

 

Geef uw voorkeuren aan door het formulier in te vullen.

U krijgt de volgende ochtend direct een bevestiging of uw favoriete stylist op de gewenste tijd en datum beschikbaar is.

Mocht dat niet kunnen bellen we u direct terug om een ander tijdstip in te plannen.

 

Voor afspraken binnen 24 uur gelieve telefonisch contact opnemen.

 

Toon behandelingen voor:MannenVrouwen


Wassen, knippen en drogenAveda Men GreyblendingSpa-behandelingMen’s FacialAnders, zie toelichting

 

Botanical Express Hairspa TreatmentBotanical Hairspa TreatmentHaircuts WomenStylingFull Spectrum HaircolorFull Spectrum Duo HaircolorHigh- Lowlights TopHigh- Lowlights HalfHigh – Lowlights TotalBalayageFull Spectrum Refresh TreatmentFull Spectrum Deposit Only HaircolorTextureTulasara Facial TreatmentsBotanical Skin Resurfacing TreatmentOuter Peace FacialPerfecting Plant Peel FacialPure Focus FacialEye Zone TreatmentBindweefselmassage gezichtDual Exfoliating TreatmentVerven wimpers of wenkbrauwenVerven wimpers & wenkbrauwenWimperlifting + verven wimpersHarsen bovenlip of kinHarsen bovenlip en kinAveda Full Body MassageStress-fix Body MassageAveda Face & Body TreatmentBody Wrap TreatmentAveda Back TreatmentRug/nek/schouder MassageHarsen ArmenHarsen OkselsHarsen RugHarsen BikinilijnHarsen Onder- of bovenbenenHarsen Onder- en bovenbenenAveda Touch Up ManicureAveda Cosmetic ManicureAveda Manicure DeluxeAveda Cosmetic PedicureAveda pedicure de luxe

 


Voorkeur stylist:

Voorkeur datum:

Voorkeur tijd:

Voorwaarden aangaande annuleren

Kunt u uw afspraak niet nakomen, dan dient u minimaal 24 uur van te voren te annuleren. Wij zijn anders genoodzaakt 50% van de totale behandeling in rekening te brengen. Bij tijdig annuleren van uw afspraak kunnen wij wellicht in uw gereserveerde tijd een andere klant helpen. Op deze manier lopen er geen onnodige onkosten door. Alvast bedankt voor uw begrip.